[Linux-sunucu] F1 hELP

From: Koray USLU (koray@aryabim.com)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 16:13:59 EEST

Merhaba. İki Gündür foruma msg gönderiyorum.
Yapmaya çalıştığım şeyi anlatayımda işin ehlilerinden fikir alalım.
Şimdi bizim bir programımız var Foxproda yazılmış bu windows üzerinde herhangi bir bilgisayar üzerinde dosya paylaşımından bu programı çalıştırıyoruz...
Genelde Windows 2000 Server üzerinde çalıştırıyoruz..Bir sorunumuz yok.. Ancak ben mevcut bu programımızı Linux da bir paylaşım altına atıp windows yüklü olan cihazlardan çalıştırmak istiyorum. Ayrıca dosya paylaşımlarında ileri derecede bir sıkıntı yaşıyorum. Örneğn root u ben istemenden paylaştırıyor iptal etmek istiyorum ancak işin çömezi olduğum için bir türlü beceremiyorum. istediğim klasörü paylaştıramıyorum. Paylaşım veriyorum paylaşımı kaldırdığım zaman ağ üzerinde Linux cihazda paylaşımlar varmış gibi gözüküyor kaldıramıyorum.. İngilizcemde çok zayıf sitelerde faydalanamıyorum.. Bana bir Akıl Hocalığı yapacak bir arkadaş varmı ?......