[Linux-sunucu] freeradius

From: Erdem HAKI (erdemh@tesas.com)
Date: Mon 11 Apr 2005 - 11:03:17 EEST

Listeye yeni katılmam dolayısıyla öncelikle herkese merhabalar;

Ben Redhat 9 üzerine VoIP gerçekleştirmek için SIP Express Router (SER) kurdum, şu anda test aşamasındayız ve SER'in konuşma kısmı sorunsuz çalışıyor, ancak mysql e kayıtlı olmayan kullanıcılar da SipPhone ile Register olmadan(Log in olmadan) konuşma yapabiliyorlar, ben de bu nedenle authentication ve accounting için freeradius kurmak istiyorum. Freeradius'a yabancı olmam sebebiyle bu programın kurulumu ve yönetimi ile ilgili elinizde test edilmiş (uygulanmış ve çalışan) bilgiler edinilebilecek döküman bulabileceğim bir adres varmı acaba? ilginiz için teşekkürler,iyi çalışmalar.

Erdem H. HAKİ