Re: [Linux-sunucu] Apache'ye 85.97. li IP den baglanma

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Sun 10 Apr 2005 - 14:28:43 EEST

Merhaba
onları zaten yaptım, dışarıdan gelen istekler sorunsuz çalışıyor.
Benim sorunum kendi içimden 85.97.xx.xx'e ulaşamıyor olmam. Yoksa
dışarıdan tüm servisler (ssh, httpd, mysql) çalışıyor. Ancak ben
modemi bridge moda almadan benim localden gelen 85.97.xx.xx 'e gitme
talebini kabul etmesi istiyordum, ama galiba o mümkün olmayacak.
İlginize teşekkürler...