RE: [Linux-sunucu] Cok onemli bir yardim talebi !!

From: Tarik Akcin (t_akcin@hotmail.com)
Date: Thu 07 Apr 2005 - 15:00:04 EEST

Merhaba

Boyle bir durum gecenlerde benimde basima geldi. Bir arkadas bir program
ismi vermisti fakat hatirlayamiyorum. En azindan boyle bir programin varligi
soylenmisti. Bunu bilmeniz gerekir.

Ayrica o ara okudugum fakat kaynagini su an maalesef hatirlayamadigim,
sanirim "dosya sistemleri" baslikli bir yazida ext3 de dosya kaybi
yasadigini ve nasil kurtarma yaptigini, yazar anlatyordu.

Sonuc olarak dosyalarinizi kurtarabilirsiniz.

Benmi ? Baska bir yedek varmis ve recovery ile cok fazla ilgilenmeme o
sıra gerek kalmadi.

Saygilarimla.