[Linux-sunucu] Re: free site builder

From: Aysun ISIK (aysun@erciyes.edu.tr)
Date: Tue 05 Apr 2005 - 12:05:41 EEST

Sayın Tarik Akcin,

Evet aynen dediğiniz gibi .. site builder red hat 9 üzerine kurdum gayet
güzel bir arayüzü var ama kullanıcı sayısına göre bir ücretlendirme söz
konusu.. Benim amacım ise Erciyes Üniversitesinde web yayınlamak isteyen
fakat teknik olarak bunu yapamayan akademisyenlere ve personele ufak bir
alternatif bulabilmek.

Saygılarımla.

Aysun IŞIK
Erciyes Üniversitesi