[Linux-sunucu] Squid banwith access

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Mon 04 Apr 2005 - 15:56:49 EEST

Selamlar squid üzerinde banwith sınırlaması yapıyorum aşağıdaki conf la
aşağıdakine göre 50K dosyasının içine yazılı olanlar 50K ile sinirsiz ın
içine yazılı olanlarda sınırsız download yapabiliyor fakat ben buraya bide
1mb eklemek istiyorum bir kaçtane örnek denedim ama olmadı bir türlü
yardımcı olabilecek biri varsa çok sevinirim..

iyi çalışmalar...

acl sinirsiz src "/etc/squid/sinirsiz"
acl sinirli src "/etc/squid/50K"
delay_pools 1