Re: [Linux-sunucu] Ecartis

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 01 Apr 2005 - 12:37:49 EEST

> Selamlar,
> Kullandığımız bir duyuru listesinde üyeler |NOPOST| seçeneği ile kayıtlı bu
> listenin Ecartis in web arayüzünde ekrana gelmesini istemiyorum fakat,
> advertise = false yapmama ragmen
> listeleniyor(üye gözüktüğü için) bu durumda kullanıcı ayarlarını
> değiştirebiliyor.
> iyi çalışmalar,
> A.Baykal,

listenin gozukmesi onemli degilki.
NOPOST'u normal kullanici gorup degistiremez.

ben simdi denedim, NOPOST yapilmis bir kullanici olarak
onu kaldşrma opisyonu bana sunulmadi.

sadece bazi kisilere bunu yapmiyorsan, moderated isini
zaten gorur. bazi listelerde NOPOST kullaniliyor, bir
sorun yok. Olmamasi gerekir.

Kolay gelsin
Mustafa Akgul