Re: [Linux-sunucu] Portal yazılımı

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Wed 24 Nov 2004 - 01:35:17 EET

Portala bir uygulama gozuyle bakarsak apache'nin size tek sunacagi sey
otobusunuz icin kuvvetli bir V12 motor olacaktir. Koltuklar vs diger
aksesuar ve susler ile yuruyen aksam portal uzerinde uygulama gelistirme
yaziliminiz tarafindan yapilacaktir.

Ornek olarak: PHP, JSP, PERL, ASP, PYTHON siralayabiliriz.
Sinir olmamakla birlikte pratiklik ve scripting ozelligi sebebiyle
bunlari sectim, yoksa CGI her dilde olabilir...

Bu kapsamda guclu portal yazilimi nedir bilemem ama yaygin
portal yazilimlari icin hotscripts.com sitesine bakabilirsiniz.

Turkce destegi olanlar: xoop, phpnuke vs orada gorulebilir.

Basa donersek, Apache zaten neredeyse tek seceneginiz altyapi icin.

Saygilar.