Re: :SPAM: Re: [Linux-sunucu] Ethernet Karti Problemi

From: mesut guler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Tue 23 Nov 2004 - 18:11:41 EET

ismail buhur wrote:

>peki ben linux'un kernel'ini nasil update edebilirim
>yani her cikan linux kernel versiyonu Redhat 8'e
>uyarmi yoksa
>i386 olanlarimi almaliyim tekrar ozur diliyorum bu
>konularda acamiyim ,bir ogrenciyim ve internet
>cafe^lerden girip soru veyahut verilen cevaplara
>tesekkur etmek zorunda kaliyorum bu yuzden yanlis
>anlasilmak istemem tesekkurler

mantik olarak her linux kerneli her dagitima uyar. sonucta tum
dagitimlar ayni kerneli kullaniyor. ancak redhat 8 eski oldugu icin ve
guncel paketleri cikmadigi icin en son 2.6 serisi kernelin redhat 8 icin
rpm ini bulamaniz cok zor. bu acidan bakinca guncel bir kernele sahip
olmaniz icin kendiniz kernel derlemek mecburuyetindesiniz. ancak yine
redhat 8'e, 2.6 serisi kernel derleme islemi yapip kullanabilmeniz icin
yanilmiyorsam modul-init-tools u da guncellemeniz gerekiyor. redhat 8
deki modul init tools 2.6 serisi kernellerle uyumsuz. eger 2.4 serisi
ile devam etmekse niyetiniz bu guncellemeye ihtiyaciniz yok.

iyi calismalar

--
Mesut Guler
Egemen Yazilim