Re: [Linux-sunucu] Ethernet Karti Problemi

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.org)
Date: Sun 21 Nov 2004 - 01:09:56 EET

Selam,

Kudzu, bulduğu kartı /etc/modules.conf'a bunu kaydetmiştir.
Sanırım 2.sini kaydetmemiş, kendiniz eklerseniz sorunun çözülmesi
lazım. Çekirdeğin kartı doğru tanıyıp tanımadığını /proc/pci
dosyasına bakıp öğrenebilirsiniz. Ama kartı tanıması, modülün
yüklendiği anlamına gelmez.

Esen kalın,
Nilgün

Cumartesi 20 Kasım 2004 17:02 sularında, ismail buhur şunları yazmıştı: