[Linux-sunucu] raid kart problemi

From: Ercan Yurt (ey@elmak.com.tr)
Date: Mon 08 Nov 2004 - 14:46:35 EET

Merhaba arkadaÅŸlar
sata harddisklere redhat enterprise server 3 kurdum (harddiskleri hde ve
hdg olarak tanıdı)
daha sonra sata raid kontorl kartımın driver source kodunu derledikten sonra

kartı tanıtmak için modul olarak ekliyorum buraya kadar bir sorun yok ama
modulü ekledikten sonra
ekrana hde : lost interrupt yazısı çıkıyor ve belli aralıkla tekrar çıkıyor.
sata raid kartım highpoint rocketraid 1640
birde oluşturduğum modülün linuxta açılırken aktif olmasını nasıl
saÄŸlayabilirim
# insmod ./hpt374.o deyip bir kere yüklemem yeterlimidir ?

iyi çalışmalar