Re: [Linux-sunucu] suse 9.1 de apache ve mysql ayarları ve kullanımı

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Thu 30 Dec 2004 - 13:13:14 EET

suse de isler nasil yurur bilmem
Devrim Beyin dedigi gibi .. isletim sisteminiz sadece Desktop amacli
calisiyor olabilir.
Bu yuzden sunucu bazli uygulamalariniz calismiyor olabilir.

ps aux

ciktinizi inceleyin ...
calisan uygulamalari gorebilirsiniz.
httpd ve mysqld seklinde
bunlar calismiyorsa .. bi sekilde paketlerini edinip kurulum islemine
koyulun derim