[Linux-sunucu] VNC ile windowsdan mandrakeye ulaşamıyorum?

From: Mustafa BIYIK (ESIS) (mustafa.biyik@esis.com.tr)
Date: Thu 23 Dec 2004 - 16:39:15 EET

Arkadaşlar;

şirketimizdeki sunucumuzda mandrake9.2 kurulu... Terminallerde windows98 ve
XP'ler var... Sunucumuzda tightVNC sunucusu ve viewer kurulu ve çalışıyor.
Mandrakeden windowslara kolayca ip numarasını vererek bağlanıyorum..
windowsXP'de kurulu viewerden mandrakeye bağlanamıyorum.. nasıl
bağlanıldığını bilen varmı?

selamlar

Mustafa BIYIK
Esis