[Linux-sunucu] redhat 7.3 ve bozulmuş /etc klasörü

From: Anıl ÇETİN (anil.cetin@das-akademie.de)
Date: Tue 21 Dec 2004 - 11:42:33 EET

selamlar, büyük bir problemim var;
root iken /etc dizini içerisinde yanlışlıkla "ren" yazıp entera bastım,
sonra hemen ctrl+c ye bastım ama nafile, servisleri görmüyordu, sanki
hiçbir servis tanımlanmamıştı, reboot atayım dedim ve reboot yazdım,
fakat makina reboot atmadı, tekrar reboot yazdım ve makina kilitlendi ve
birdaha da açılmadı, sunucum uzakta olduğu için herhangi bir şekilde
müdahale edemedim, şu anda sunucuyu bir şekilde redhat 7.3 cd si ile
açmışlar ancak yine reboot, shutdown, init.d, gibi can alıcı şeyler
çalışmıyor ve makina kafasına eserde reboot ederse bir daha boot
etmiyor, yine redhat 7.3 cd si ile boot etmek zorunda kalıyorlar, acaba
sorun ne olabilir, çözüm ne olabilir ? teşekkürler.