Re: [Linux-sunucu] Yuk altında Mysql

From: Emre Erim (emreerim@ttnet.net.tr)
Date: Sun 19 Dec 2004 - 19:44:13 EET

Merhaba

o load ile o serverin hala isteklere cevap vermesi bile mucize bence :)
Mysql icin faydasi olurmu bilmiyorum ama benim yogun mysql kullanilan 4
webhosting serverimda kullandigim
/etc/my.cnf dosyam asagida bir deneyip duruma bakabilirsiniz.

Sevgiler

Emre Erim

[mysqld]
skip-locking
skip-innodb
query_cache_limit=1M
query_cache_size=32M
query_cache_type=1
max_connections=500
interactive_timeout=100
wait_timeout=100
connect_timeout=10
thread_cache_size=128
key_buffer=16M
join_buffer=1M
max_allowed_packet=16M
table_cache=1024
record_buffer=1M
sort_buffer_size=2M
read_buffer_size=2M
max_connect_errors=10
# Try number of CPU's*2 for thread_concurrency
thread_concurrency=2
myisam_sort_buffer_size=64M
log-bin
server-id=1