[Linux-sunucu] Linux Backup

From: hakansoylu@tv8.com.tr
Date: Fri 17 Dec 2004 - 08:28:06 EET

Arkadaşlar
Gecen bir soru sormnustum ama yanlış anlaşıldı sanırım

Linux Fedora Kulllanıyoruz . Mail Sistemi de QMail
Ayrı bir makine de ise Proxy Mail Server var

Ben sistemin komple yedeğini almak istiyorum
Bir iki gün sonra diyelim sistem kullanılamaz hale geldi
O yedeklerden hemen aktıf hale getırmek ıstıyorum. Tıpkı Norton
Ghostla komple imaj alıyorsunuzda bir iki gün sonra Hdd bozulsa yada
sistem devre dısıda kalsa ondan tekrar komple sistemi geri
getirebiliyorsunuz
norton ghost bu konuda basarısız
iyi calısmalar