Re: [Linux-sunucu] 530 login incorrect

From: Mehmet OZGAN (ozgan@linuxmail.org)
Date: Wed 15 Dec 2004 - 19:56:05 EET

> Esas ben ozur dilerim,
> daha ayrinitili aciklamam gerekirdi elbette.
> Sanirim redhat yada fedora benzeri bir sunucu
> kullaniyorsunuz. Cunku Yetkilendirme PAM uzerinden
> yapiliyor. Sizden ricam arkadaslarin da farki anliyabilmesi
> icin ozgan kullanicisi(sorun cikarmayan kullaniciydi sanirim)
> onun ciktilarina bakabilir miyiz? bir de yeni bir kullanici
> olusturup onun girisini deneyin.

İlginizden dolayi tesekkur ederim. Nasil oldu anlamadim ama webmini kurunca sorun kalmadi :)
Su an hersey normal bir sekilde isliyor, actigim tum kullanicilar kendi home dizinlerine baglanabiliyorlar. :)
Tekrar tesekkur eder, iyi calismalar..

---
Mehmet OZGAN : < mehmet.ozgan/~/students.comu.edu.tr >

GNU's not UNIX :

char *gnu="GNU's not UNIX"; char GNU(char *gnu){ printf("GNU=%s's not UNIX",GNU(gnu)); }

-- ______________________________________________ Check out the latest SMS services @ http://www.linuxmail.org This allows you to send and receive SMS through your mailbox.