[Linux-sunucu] hata

From: Osman Şahin (bt@ipekmuflon.com.tr)
Date: Tue 07 Dec 2004 - 11:43:02 EET

birkaç gündür programlar kurmaya çalışıyorum. fakat sürekli aynı hatayı
veriyor derlerken. işletim sistemim Gelecek Linux Kurumsal fedora core
2 xfce masaüstünü kullanıyorum ve bu masa üstü için pluginleri kurmaya
çalışıyorum. tar dosyalarını açıyorum ve ./configure komutunu veriyorum.
fakat ne hikmetse sürekli hata veriyor. hatayıda ekteki change.log
içinde. tam olarak nerede yanlış yaptığımı bana söylermisiniz. uykularım
kaçtı :))))) şimdiden sağolun.