[Linux-sunucu] detay kisisel sunucu

From: kemal a (kemal_2654@hotmail.com)
Date: Mon 06 Dec 2004 - 12:46:41 EET

Evimde bulunan iki sistemin birini linux yuklu olanını bir kaç tane siteyi sunacak hale getirmek istiyorum. Diğeri xp. Onda bir şey sunulmayacak. Akşamları bir kaç saat açılır kapanır xp. Diğeri hepaçık kalacak ve sunucuda bu olacak. Linux gelecek2.0

siteler com lu netli olacak. En muhim mesele bu galiba.

adsl var. Ama interneti dağıtmadım. Onu nasıl yaparım. Hub suz olmazmı dağıtma.