Re: [Linux-sunucu] Linux sunucuda takılma problemi

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Wed 01 Dec 2004 - 16:25:40 EET

Tam yanimda bir proliant ml530 duruyor, nisan 2003'ten beri slackware idi.
Simdi gentoo olmakla mesgul :) RAM ne kadar? Yanlis mi gordum yoksa
SWAP partition kullanmiyor musunuz? SWAP partition hangi diskinizde?

Bir dahaki takilmada free ciktisi da alabilirseniz faydasi olur.

SWAP ve disk kontrol ünitelerinde sorun olabilir gibi... Donanımdan ziyade
belki uyumla ilgili bir problemdir, güncel bir kernelle belki giderilmiştir...

qlogic kartim yok ama smartarray cok sorunsuz ve hizli calisiyor...