Re: Re[4]: [Linux-sohbet] Egitim Kurumlarını ve Egitimcilere Ücretsiz opensuse 10.1

From: Tora Toraman (blue.dreamland@gmail.com)
Date: Wed 31 May 2006 - 22:21:22 GMT

01.06.2006 tarihinde H. Yagmur AKGÜN <bezgin@gmx.de> yazmış:

> Merhaba Tora,
>
> burası linux-sohbet listesi, burada "sohbet" ediyoruz, flame için ne yazık
> ki bir liste yok. Amacım sizi kırmak, aşağılamak, dilendiğinizi söylemek vs.
> değildi, bu kadar duygusallaşacağınızı bilseydim bana güven vermediğinizi de
> söylemezdim.
>
> Benim Türkiye'deki Linux / Özgür Yazılım aktiviteleri için referans
> aldığım kurum LKD ve referans aldığım haberleşme ortamı da bu listeler.
> Dolayısıyla bu referanslara göre "bana" güven vermediğinizi söyledim,
> [...]

Merhaba,
:(( bayagı bir duygusallaştım. :) sorun söylemek, yada söylememek konusu
değil. önemli olan düşüncelerdir. Eger o düşünce içinizde var idiyse,
söylemek veya söylememek farketmiyor.

Bu konu kişisel bir konu değil. o nedenle özelden konuşmaya gerek yok.
Burada başladı burada biter. sizi tanımıyorum, fakat siz beni bayagu bir
tanıyosunuz o yedi (7) mesajda. Söyleyecek bir sözüm yok artık ne burada
nede özelden.

iyi çalışmalar

--
Tora Toraman