Re: [Linux-sohbet] Egitim Kurumlarını ve Egitimcilere Ücretsiz opensuse 10.1

From: Goksin Akdeniz (goksin.akdeniz@kde.org.tr)
Date: Wed 31 May 2006 - 20:35:25 GMT

Çar 31 May 2006 23:25 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:

> Yoo, kesinlikle degil. Cok guzel bir is yapiyorsunuz.
>
> Bence ters olan Erciyes Universitesi'nin sizden bunu istemesi. Bana iyi
> niyetiniz kotuye kullanilmis gibi geldi.
>
> Doruk

İşin içinde olan kişilerden birisi olarak ben açıklık getirmem gerekli.

Erciyes Üniversitesi derken, üniveriste yönetimi değil, öğrencilerden gelen
istekti bu. Bunun gibi bir çok istek mesajı var benim üye olduğum liste ve
forumlarda.

Gökşin Akdeniz