Re: [Linux-sohbet] Egitim Kurumlarını ve Egitimcilere Ücretsiz opensuse 10.1

From: Tora Toraman (blue.dreamland@gmail.com)
Date: Wed 31 May 2006 - 19:52:45 GMT

31.05.2006 tarihinde Doruk Fisek <dfisek@fisek.com.tr> yazmış:

> Wed, 31 May 2006 21:18:00 +0300, "Tora Toraman"
> <blue.dreamland@gmail.com> :

> Sormasi ayiptir Erciyes Universitesi'nin kendi olanaklari yok mu?
> Internet deseniz alasi var, CD/DVD cogaltip dagitamiyorlar mi?
>
> Doruk
>
> --
> FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr
> Ankara : 0.312.3857026 / Istanbul : 0.216.4284693

Merhaba,
Ben o kadarını araştırmadım. Eger imkanları olmuş olsaydı istemezlerdi
sanırım. sadece benden degil. Pardus ta istemişler ilgili kişiler
isteklerine cevap vermiş. Sorun onlar degil. Bu ücretsiz dagıtım, Felsefeye
ters bir davranışmı? Eger hata ise bu yaptıgım, yapmam bunu. iptal ederim.

Tora Toraman