Re: [Linux-sohbet] Qt Türkiye

From: Kaya OÄŸuz (kayaoguz@gmx.net)
Date: Wed 14 Jun 2006 - 22:27:24 GMT

Slmlar,

Çarşamba 14 Haziran 2006 14:25 tarihinde, Serbulent UNSAL şunları yazmıştı:
> Selamlar,
>
> Ellerine sağlık Kaya, teşekkürler Necdet hocam. Eğer olurda yükünüz
> artarsa qt.ktu.edu.tr gibi bir adresde mirrorlayabiliriz siteyi. Onu
> belirteyim dedim. Qt deneyimim fazla yok ama artık hem yapar hem
> öğreniriz :)

saolasin :)

> Şimdi İsmail Görkem ve Barış a bir posta yazıp siteyi bildireyim.
> Bildiğiniz başka Türk KDE geliştiricisi varsa onlarlada temasa
> geçmeniz iyi olur. Mehmet Ali bey sanırım bakamıyor postalarına ama o
> da bu konudaki önemli isimlerden birisi olarak katkı varecektir
> sanırım.

OK, destek yavas yavas gelio zaten, hem bize toparlanmak icin vakit olur :)

> Bu arada siteye bir wiki de koyabilirsen iyi olur Kaya, baÅŸta
> söylediğim Java Kitap Projesi ( www.kodcu.com ) benzeri bir projeye
> orada başlayabiliriz. Veya lisansı uygunsa "C++ GUI Programming With
> Qt 3" kitabının çeviriside olabilir wiki üzerinde.

Ya acikcasi ben ceviriden önce özgün belge taraftariyim. ama isteklisi varsa
neden olmasin :) bu arada o kitap ücretsiz PDF olarak dagitilio, fakat
bilmiyorum lisans olayini arastirmak lazim.

Wiki ve forum olayi icin biraz daha netlesme bekliyorum. o ücretsiz alan fena
degil aslinda da reklamli biras :(

> 23 haziran tarihinde finallerim bitene kadar çok yoğun
> ilgilenemeyebilirim konularla ama en azından yazılanları takip
> edeceğim. Hayırlı olsun ve hepimize kolay gelsin.

bol bol basarilar :)

grsrs
--kaya

> Serbülent ÜNSAL