[Linux-sohbet] Biraz hareket

From: İsmet Sönmez (isonmez@bek.org.tr)
Date: Mon 30 Jan 2006 - 11:32:59 EET

Merhabalar,

Sevgili dostlar, biliyorumki herkes günlük işleri ile meşgul.Biraz
hareketlenmemiz gerektiğini düşünüyorum.
Ülke çapındaki etkinliklere herkez gidemiyor.Bence yerel etkinliklere
ağırlık vermemiz gerekir.
Özellikle kurumsal linux kullanıcılarının.
İşyerinde yaptığımız bir çok projenin diğer linux kullanıcıları ile
paylaşmak istiyorum.
Bunun için Bursa'da periyodik toplantılar düzenlenmesini öneriyorum.
Bursadaki linux kullanıcılarından görüş ve öneriler bekliyorum.

Saygılar,

İsmet Sönmez
Yazılım Uzmanı

Bursa Ecza-Koop