RE: [Linux-sohbet] online mysql semineri

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Tue 17 Jan 2006 - 13:32:24 EET

Ben su an internet destekli bir okulda okuyorum. Yasanan en büyük problem
hem ogrenciler hem de ogretmenler acisindan derslere yeterince katilim
olmamasi.

Aslinda ogrenciler dersleri aliyorlar ama takildiklari yerlerde geri
donmuyorlar. Soru soruldugunda ise zamaninda cevap alamiyorlar. Her iki
tarafta dertli bu konuda. Siz boyle bir sey dusunuyor musunuz ? Soru-cevap
gibi

Eger zamanlari uygun olursa ( C.tesi - Pazar ) gibi benide yazabilirsiniz.

  _____