Re: [Linux-sohbet] Belgeler.ORG

From: Guney Can Gokoglu | gCg (guneycan@gmail.com)
Date: Tue 19 Dec 2006 - 11:08:18 GMT

Sonuç olarak görüldükü herkesin bu konu hakkında söyleyeceği birkaç
şey var çünkü belgeler.org hepimize ait bir çalışma, ya da en azından
bugüne kadar öyle görmüşüz.

Mesele kişisel olsun genel olsun direkt olarak kapamak ne kadar doğru
ne kadar yanlış bunu da tartışma konusu yapmak istemiyorum ancak
yinede daha mantıklı çözümleri vardır diye düşünüyorum.

Güney Can Gökoğlu