Re: [Linux-sohbet] Belgeler.ORG

From: Ali Dereli (derelinux@gmail.com)
Date: Mon 18 Dec 2006 - 11:59:43 GMT

Selamlar.

İyi güzelde belgeler.org neden kapanmış, Kim kimi tehdit etmiş ve hangi
nedenle tehdit etmiş.
Bunu merak eden yokmu?? Şahsen ben ediyorum.

Geçtigimiz günlerde Pardus yöneticisi linux mafyasından bahsetmişti.
Anlıyamıyorum Türkiye linux'unda bilmediğimiz bi RANT kavgasımı var?? Yoksa
birilerinin bu kaygısı nedendir??

Bu insanları kim, neden, nasıl küstürmüş tüm linux camiasının öğrenmesi
gerekli diye düşünüyorum.