[Linux-sohbet] Re: FC5 Türkçe problemi

From: Necdet Yücel (nyucel@comu.edu.tr)
Date: Mon 03 Apr 2006 - 20:13:35 GMT

Selamlar,

Pzt, 2006-04-03 tarihinde 15:49 saatinde, ayalp ayalp yazdı:

> Merhaba ,
>

> Sormak istedigim soru aslinda su ?

---
> ve birde  Turkce kuramadigim halde Fedora Core 5 versiyonuna harika
> olmus...(!) cok guzel olmus.. (!) diyen yurdum linuxcularina sasirmak
> elde bile degil ?

İşte hayat böyle, birileri sizin beğenmediğiniz şeylere güzel diyebiliyor.

> Bizde adet mi oldu nedir kotu bir duruma bile cok rahat ve > sıkılmadan iyi diyebildigimiz gibi cok iyi yapılmis bir isi ise cok > rahat ve sıkılmadan kotuleyebiliyoruz...

Başkası için problem olabilir ama önce ingilizce kurup ardından Türkçe paketini kurmak çoğumuz için büyük problem değil. Ne var bunda şaşacak. Belki inanmayacaksınız ama aramızda sistemi ingilizce bile kullananlar var. Rahatça ve sıkılmadan kötülemeden önce bir de böyle düşünün bence.

iyi günler diliyorum.

-- Necdet Yücel nyucel ~ comu.edu.tr http://members.comu.edu.tr/nyucel/