RE: [Linux-sohbet] Tr'ye en yakın internet bölgesi

From: Emre Ersin (emreersin@baskent.edu.tr)
Date: Mon 03 Apr 2006 - 09:24:39 GMT

Merhaba,

Bildiğim kadarıyla çıkışımızın büyük bölümü SMW3 üzerinden gerçekleşiyor. Bunu
ilk kablo modemim bağlantımı aldığım gün, şans eseri Cezayir Depremi'nin
olmasıyla kötü bir biçimde öğrenmiştim. Harita için; www.smw3.com adresine
bakabilirsiniz. Daha sonra ne bağlantı yapıldı, ne oldu bilmiyorum ama o olmadan
çıkış berbattı, hatta yoktu! Böyle bir durum tekrarlanırsa hızlı olmasını
bırakın, ulaşabilirseniz şanslısınız.

Emre Ersin