Re: [Linux-sohbet] SuSE ne zaman duzelecek

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Mon 31 Oct 2005 - 22:29:01 EET

Merhabalar,

Pts 31 Eki 2005 18:16 tarihinde, FREEDOM şunları yazmıştı:
> oda iyi:)))) yani ben suan amarok ile mp3 caliyorum neden bu dagitim
> ureticileri yada gelistiricileri mp3 calmamiz icin bizi kasmaya
> calisiyorlar:))))

Geliştiricilerin(hele ki SuSE'cilerin), yaptıkları mp3 çalmayı zorlaştırmaktan
çok, mp3'ün yasal bazı zorunluluklarından dolayı mp3 paketlerini dağıtımın
içine koy(a)mamalarıdır.
10.0 sürümü ile bu mp3 desteği iyice kalkmasının sebebi de yeni SuSE
projesinin adından anlaşılacak gibidir; "Open"SUSE.

Not: İlk iletinizde sözüne ettiğiniz(mp3 konusu dışındaki) hataların hiç
birini (10.0 kurulumu yaptığım 5 makinede de) yaşamadım.

Dağıtım geliştiricileri her kullanıcısını birden memnun edebilecek kapasitede
bir dağıtım ortaya koymaları mümkün değil. Sorunun çözümünü bir de kendi
bilgisayarınızda aramayı deneyin.

İyi çalışmalar

--
	Arda Çetin