Re: [Linux-sohbet] SuSE ne zaman duzelecek

From: FREEDOM (ozgurkuru@gmail.com)
Date: Mon 31 Oct 2005 - 18:09:29 EET

mp3 sorunu sadece susede yasadigim sorunlardandi xmms in calmasi cok onemli
degil amarok ile hallediyorum. mysql deki bug su bu arada SuSE
10.0kullaniyorum yeni versiyonu varmi baska:))) susede gomulu gelen
mysql lerde
bir problem var. konsoldan girdiginizde islem yapmiyor hicbir sekilde.
mp3 problemine gelince mp3 un lisans ilgisini hala cozemedim. bircok donanim
ureticisi mp3 playerlar uretirken mp3leri korsan muamelesine sokmak sacma
geliyor konumuz degil ama belirtmek istedim.
ftp ye gelince benim linuxte fark ettigim daha dogrusu eksik olarka ve cook
buyuk eksik olarak gordugum noktasi ftpdeki gibi hatalar. ornegin bazi
programlari kapatinca knotify cokuyor ne ise yariyor onu bile bilmiyorum
knotifynin kullanmadim hic bildigim kde ile ilgili bir yazilim ki ben gnome
kullaniyorum:)))

On 31/10/05, Alper Oguz <alper.oguz@mer.bimar.com.tr> wrote:

> Merhaba,
>
> Bunların Suse ile bir ilgisi yok ki. Mp3 problemi dediginiz sanirim
> XMMS'in lisans sorunlari nedeniyle mpeg modulunu standart olarak
> icermemesini soyluyorsunuz. Ufak bir eklentiyle bu saglaniyordu. Bircok
> dagitim XMMS'i mp3 destegi olmadan dagitti.
>
> Mysql'de ne bug'i vardi? En kotu ihtimalle elinizdeki Suse dagitimi eski
> bir surum oldugundan Mysql'in de eski bir surumu geliyordur. Yeni
> surumune guncellersiniz. Ama yillardir Mysql kullanirim hic isime
> yansiyan bir bug'i ile karsilasmadim.

> [...]

Manager of LB Computer Group
www.maaroni.net <http://www.maaroni.net>
destek@maaroni.net