Re: [Linux-sohbet] SuSE ne zaman duzelecek

From: mehmet turkoglu (mehmetturkoglu@gmail.com)
Date: Mon 31 Oct 2005 - 17:50:15 EET

Hatasız Dağıtım olmaz :D Varsa söyleyin biz de kullanalım. Bence eğer biraz
deneyimli iseniz debiandan, benim gibi kendini yeterli görmeyenlerdenseniz
ubunutudan şaşmyacaksın.

31.10.2005 tarihinde FREEDOM <ozgurkuru@gmail.com> yazmış:

> Suse dagitimi ne zaman adam gibi bir yapiya kavusacak cok merak ediyorum.
> 9.3 te mp3 problemi ve ses prolemiyle karsilasmistim bir sekilde cozdum.
> 10.0 da gelistirmistir dedim yukledim. Karsimda daha zor cozumu olan bir
> mp3 problemi ve xmms gorevi degilmis gibi mp3 calmaz + mysql bug lidir +
> apache server php kodlarini yorumlayamaz ne hikmetse. kbear adli bir ftp
> programi vardir her actip sitenize baglandiginizda ve bbir sure sonra kbear
> coktu mesaji gelir ve program kapanir. open office her kullanicida tekrar
> [...]

Mehmet Recep Türkoğlu
İTÜ Maden Müh.
http://mrturkoglu.blogspot.com