Re: [Linux-sohbet] yerellestirme

From: Necdet Yücel (nyucel@comu.edu.tr)
Date: Wed 26 Oct 2005 - 16:33:06 EEST

Selamlar,

Linux Belgelendirme Çalışma Grubu tam da sizin yapmak istediğiniz şeyi
yapan insanların bir araya geldiği bir yer. Oldukça zengin bir belge
arşivi var. Çeviriye başlamadan önce http://comu.belgeler.org adresini
taramalısınız. Bu adreste nasıl çalışmanız gerektiği konusunda da
bilgiler mevcut. Sizleri de aramızda görmek bizi memnun edecektir.

iyi günler diliyorum.

Necdet Yücel
nyucel ~ comu.edu.tr
http://members.comu.edu.tr/nyucel/