Re: ( yeter? ) Re: [Linux-sohbet] Tanışma

From: SuSE Linux OS Türkiye (blue.dreamland@gmail.com)
Date: Thu 20 Oct 2005 - 17:53:38 EEST

Merhaba,
 # linux-sohbet

Linux ile ilgili, linux ve özgür yazılım hakkında olmak koşuluyla,
sınırsız tartışma ve haberleşme listesidir. Dünya üzerinde açık kaynak kod
ile ilgili gelişmeler ve haberler gibi konular bu listenin kapsamına
girmektedir.
 -----------------

Burada eger bana atıfta bulunuyorsanı..ilk yazıgım tanışma konusunda ilk
tanışma mailleri dışında, geyik muhabeti maili gecmedi ve gecmezde artık...
Neden bu kadar ofkelendiniz anlamış degilim... Ben korktum nerdeeyse
sizden... Burada hangi iletiden bahsettiniz.. onuda anlamadım.....
Hatalarımı lütfen acıklarmısınız ona gore eger sucsa yapmayacam o
hataları...
 Yazdıgım iletiler Linuxla ilgili bir site için gorusleriniz almaktı...
      20.10.2005 tarihinde Devrim GUNDUZ <devrim@gunduz.org> yazmış:

> Merhaba,
>
> On Thu, 20 Oct 2005, SuSE Linux OS Türkiye wrote:

> Bakın bu iletinizin liste ile ne ilgisi var? Oradan çok mu eğlenceli
> geliyor bilmiyorum ama kesinlikle liste kurallarına uygun hareket
> etmiyorsunuz.
>
> http://liste.linux.org.tr/pipermail/liste-duyuru/2005-March/000001.html
>
> adresinde kuralları görebilirsiniz. Tabii yaptırımları da.
>
> Son kez uyarıyorum.
>
> LKD Liste Yönetimi adına,
> --
> Devrim GUNDUZ
> [...]

Saygılarımızla

Tora Toraman Kurucu ve Yönetici SuSE Linux OS Tükiye

www.suse-tr.com <http://www.suse-tr.com> www.linuxcareer.net <http://www.linuxcareer.net> www.linuxkariyer.com <http://www.linuxkariyer.com> www.linuxkariyer.net <http://www.linuxkariyer.net>

info@suse-tr.com