Re: ( yeter? ) Re: [Linux-sohbet] Tanışma

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Thu 20 Oct 2005 - 17:34:06 EEST

> Bakın bu iletinizin liste ile ne ilgisi var? Oradan çok mu eğlenceli
> geliyor bilmiyorum ama kesinlikle liste kurallarına uygun hareket
> etmiyorsunuz.

Devrim izninle arkadaşa ilk dediği şey için araştırmasına yardımcı olmak amacı
ile 1-2 link vereceÄŸim.

http://www.bestlinuxjobs.com/
http://jobs.internet.com/
http://www.hotlinuxjobs.com/jobs.php
http://kerneltrap.org/forum/linux/jobs
http://www.opensourcexperts.com/Jobs/index_html/Linux/

İlk demeden önce iyi bir arama yapmak yeterli olacaktır sanırım.

Rahatsızlık için özür.

--
Murat Koç
Kivi BiliÅŸim Teknolojileri