Re: [Linux-sohbet] Tanışma

From: SuSE Linux OS Türkiye (blue.dreamland@gmail.com)
Date: Thu 20 Oct 2005 - 16:42:41 EEST

Bende saydım o civarlardı bir ara desem yalan olur.. gruba bugun uye oldum
çunku... Linux için cok grup gordum Fakat hiç hareket yok nerdeyse.. Burası
sanki sesiz bir grup..sanki sadece bir kampanya ya destek vermek için uye
olunur.
Bir uyandırsak buradaki herkesi... cok iyi olucak.. .sosyalleşmeli
buradakiler..
..

 20.10.2005 tarihinde Murat Koç <muratkoc@kivi.com.tr> yazmış:

> Merhaba,

> En son 2-3000 civarı kişi vardı diye söyleyeyim boşuna saymayın.
>
> --
> Murat Koç
> Kivi Bilişim Teknolojileri

Saygılarımızla

Tora Toraman Kurucu ve Yönetici SuSE Linux OS Tükiye

www.suse-tr.com <http://www.suse-tr.com> www.linuxcareer.net <http://www.linuxcareer.net> www.linuxkariyer.com <http://www.linuxkariyer.com> www.linuxkariyer.net <http://www.linuxkariyer.net>

info@suse-tr.com