Re: [Linux-sohbet] Backup...

From: Nuri Sevinç (nsevinc@oldeye.com)
Date: Fri 14 Oct 2005 - 16:51:32 EEST

Bir script yazmak istesem örneğin tar ile yedek alacağım.

tar cjfvp /backup/home.tar.gz /home (bir önce gönderilen msj daki
linkten aldım kodu)

bu şekilde sıkıştırdığımda açamıyorum arşiv dosyası olarak görmüyor.

Ayrıca ben bunun otomatik yedek aldırmak istiyorum ve aldığı günün
tarihini bu dosya ismine eklemek istiyorum bunu nasıl yapabilirim ?

yazdığımda yedek alabiliyoruz
Doruk Fisek yazmış: