[Linux-sohbet] Danışman önerisi lütfen

From: Abdullah KAYAALP (a.kayaalp@denker.com.tr)
Date: Wed 12 Oct 2005 - 10:28:17 EEST

Arkadaşlar Merhaba,
Linux sunucular kullanarak intranette MySql+PHP ikilisini kullanarak
uygulamalar geliştiriyoruz. Özellikle Linux makinanın yapılandırılması ve
mysql+php+apache üçlüsünün ve linux sunucunun optimize edilmesi ile ilgili
olarak danışmanlık hizmeti almak istiyoruz, bu konuda çalışan bildiğiniz
şirketler yada kişiler var mı acaba.
herkese çok teşekkür ederim.(ben sadece gelecek a.ş. yi biliyorum :) )