[Linux-sohbet] CEBIT LKD

From: linux@linux34.com
Date: Mon 14 Nov 2005 - 22:39:02 EET

Başlığı görünce aklıma geldi. Cebit fuarında LKD Standının Salon No'su ve
Stand numarası yoktu. bir çok kişi bana yaklaşarak Linux Standını sordu!
Hatta bir aralar Cebit görevlisi, Takım kıyafetli Telsizli bir arkadaş
bana yaklaştı ve Sizin Stand nerde diye sordu! Vayy Bizim Stand.
Linuxçuların nasıl bir dayanışma içerisinde olduğunu onlarda biliyordu.
Bizde tarif ettik.
Ben ve Türker(tukcelinux.com) yolumuza devam ettik. Tabiki MS'in Sponsor
olduğu bir fuarda böyle şeyler Normal! Bu arada bizleri Dev Tux
T-Shirt'lerinden tanıyorlardı. Alnımızdaki fosforlu yazıdan değil.
(Fosforlu Yazı= Bol bol Linuxxx :)