Re: [Linux-sohbet] Pardus RootFS 0.2!

From: S.Çağlar Onur (caglar@uludag.org.tr)
Date: Tue 01 Nov 2005 - 17:45:05 EET

Sal 01 Kas 2005 17:39 tarihinde, FREEDOM şunları yazmıştı:
> tam bilmiyorum ama sanirim derlenerek pardusu makinana kurmana yariyan
> kaynak dosyalar diye hatirliyorum:))))) umarim dogru hatirliyorumdur:))))

Hayır yanlış hatırlıyorsun/biliyorsun, rootfs geliştirme deposundaki
paketlerin ikili hale getirilip bir arada çalışmasının sağlandığı ve ikili
halde dağıtılan, içinde Pardus araçlarının da bulunduğu (pisi, çomar, kgalar
gibi) sürüm öncesi test amaçlı çıkartılan, üzerinde geliştirme yapmaya olanak
veren araçların olduğu, ilk amacınının birçok kişinin kullanıp, test edip
sorunları bildirmesini arzu ettiğimiz şeye verdiğimiz isim.

Kurmak için tek yapılması gerekenin boş bir disk bölümüne tar.bz2'nin
açılıp, /etc/fstab ve /boot/grub/grub.conf'un düzenlenmesi ve grub'ın
yazılması. Konu ile ilgili bir sürü mail, blog girdisi, döküman mevcut.

--
S.Çağlar Onur <caglar@uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/