Re: [Linux-sohbet] Pardus RootFS 0.2!

From: Erkin Tek (erkintek@yahoo.com)
Date: Tue 01 Nov 2005 - 17:34:41 EET

Selamlar,
rootFS ne olaki? kök dosya sistemi bana bişey ifade etmiyor? kurmak için ne gerekiyor ki?
700MBlik dosyayı çekip stable fc3'ümden de vazgeçmek istemiyorum,

uludağ sitesini de kullanamıyorum,

heyecanla bekliyor ve kullanmak istiyorum fakat bir türlü içeri giremiyorum, sormam gereken
pekbiçok şey oldugundan.

rootFS'yi açabilir misiniz (veya bağlantı), bir kurulum üzerine mi kuracagız? kurulum CDsi ne
zaman pişer? liste mesajlarına nereden ulaşabiliriz?

Tşk

Erkin Tek