Re: [Linux-sohbet] Re: [Etkinlik-cg] Telecom Fuar Rapor --

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Tue 24 May 2005 - 12:25:19 EEST

Merhaba,

Bu sorunu çözmek çok kolay.

Bir daha ki sefer şenlikte veya başka bir organizayonda SuSE yüklenmesi
istendiği zaman bana bir tane mail atarsınız gerekli işlemleri yaparım ve
orjinal bir paketi Akgül Hocaya yollayarak derneğe hibe ederim. Kurulum
yapılacak olan herkesi de dernek üyesi yaparsınız ve öyle yüklersiniz. Yoksa
Fedora kurarsınız :P

--
Murat Koç
Kivi Bilişim Teknolojileri