[Linux-sohbet] Istanbul-Ankara Debian Yolu

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Tue 03 May 2005 - 22:32:24 EEST

Emre'cim, sen otobüs işine ön ayak olur musun ? Nilüfer'le ilgili
bilgiyi internet'ten öğrenebiliyor muyuz ? Web sitesi falan varsa oradan
bilet alabiliyor muyuz yoksa illa gara gidip mi rezervasyon yaptırmak
lazım ? Yanyana oturalım bari :) Turizm'in otelini de ayarlamak lazım,
malum 19 Mayıs....

Bu arada Cumartesi günü buluşma olayına ne diyorsunuz ? Saat 20:00 Çiçek
Pasajı önü diyorum ben... Yakama bir gül takıcam ;-)