Re: [Linux-sohbet] Afişlerin Son Durumu ?

From: Ahmet AYGÜN (resilence@truvalinux.org)
Date: Tue 03 May 2005 - 21:43:43 EEST

Merhaba

Alper KANAT yazmış:

> Ben afiş almak istiyorum. Malum şenliklere de az bir zaman kalmışken
> çabuk davranmak lazım. Afişler çıkıp dağıtıldı mı acaba ?
> Alabileceğimiz yerler nereleri ? Haftasonları da gidip alabilir miyiz
> ? Teşekkürler..

Galiba etkinlik-cg listesine üye değilsin ;)
Afişler -sorun çıkmazsa- yarın hazır olacak, birkaç gün sonrasında
merkezlere dağılmış olur. Merkezlere dağıtım tamamlandığında
etkinlik-cg'den bu işle ilgilenen arkadaş(lar) -eğer
afis@linux.org.tr'ye e-posta attıysan- seninle iletişime geçeceklerdir.

Sevgiler