Re: [Linux-sohbet] Ufak bir E-Posta Yazılımı Anketi

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Sat 26 Mar 2005 - 16:34:21 EET

Selamlar,

ITÜ'de hocanın mesajlarını görmek için Pine kullanıyordum ben de.. Ama
ben konsolu çok kullanmama rağmen mail konusunda Thunderbird ya da
Evolution'a şans vermek istiyorum. Evolution'ı denesem Thunderbird'e
ihanet edecekmişim gibi geliyor :)

Bir de maillarımı sadece Thunderbird'de sakladığım için kayba uğramaktan
korkuyorum. Evolution'ı biraz incelemem gerekiyor sanırım..

Acaba Evolution'la ne gibi bir sorun yaşadığınızı söyleyebilir misiniz ?

Bu arada çok fazla trafik olacağını sanmıyorum konuyla ilgili.. Raptiye
açık olsaydı (hala açamadım :( ) oraya bir anket koyabilirdim aslında..
Şu ana kadar toplam 4-5 mail geldi cevap olarak.. 2si farklı
programlarla ilgili.. 2 kişi Thunderbird dedi..