[Linux-sohbet] Linux Sertifikası - Linux Öğrenmek

From: Mehmet Çağdaş Saygılı (20040039@ciu.edu.tr)
Date: Fri 25 Mar 2005 - 13:34:35 EET

Merhaba..
Bilgisayar muhendisliği 1 sınıfta okuyan bir öğrenciyim.. Amatör olarak linux kullanıyorum.. 2 hdd war.. windows ve linux ikisinide idare ediyorum.. Php ile uğraşıyorum kendi çapımda.. Gelelim düşüncenizi almak istediğim konuya..

Linuxta istediğimiz her dökümana kolaylıkla ulaşabiliyoruz.. Hemde çoğu ücretsiz bir şekilde.. Gelecek A.Ş nin linux sertifikası war.. Kurs şeklinde.. Böyle bir kurs gitmeyi düşünüyorum ama birkaç arkadasım neden gidiyorsunki otur oku ve sisteminde dene.. Sonra 2 yıl sonrada direk sertifika sınavına gir dedi.. Bende kafam karıştı..

Nereden başlamam lazım linux a ?
Nasıl başlamam lazım?
Hangi sistem en ideali olur? (Mandrake 10,1 kullanıyorum)
Kodlama açısından neler yapmam lazım?

Şimdiden teşekkür ederim..
M Çağdaş Saygılı