Re: [Linux-sohbet] PHP-Nuke artık ücretli :(

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Fri 25 Mar 2005 - 09:49:39 EET

Bence ciddi bir proje için phpNuke düşünmek gaflet, dalalet ve hatta
hıyanet olacaktır :) Nuke'un yapabileceği en güzel şey
"çoluk çocuk" dediğiniz, hobi olarak bilgisayarla uğraşan
kişilere fazla emek sarfetmeden bir "community" ya da "portal"
imkanı sağlaması :)

Ticari olarak hazırlanmış ve modifiye edilmiş "nuke" siteleri de var,
copyright bölümü bile kaldırılmış olarak çalışıyor.