Re: [Linux-sohbet] senlik banneri

From: Ahmet AYGÜN (resilence@truvalinux.org)
Date: Thu 24 Mar 2005 - 06:41:43 EET

Erkin Tek yazmış:

>Kardesime senlik icin banner hazirlattim ve mail attim ama bana bir cevap gelmedi. Siteye de
>eklenmemis. listenin konusuyla pek bir alakasiz ama size danismak istedim. En azindan neden
>konmadigini bilme hakkim oldugunu dusunuyorum.

e-postayı ne zaman attınız? bence e-postanız henüz okunmamıştır, okunsa
cevap da yazılır banner siteye de konur. yardımınıza kimsenin sırt
çevireceğini sanmıyorum.
liste seçimini biraz yanlış yapmışsınız, şenlik etkinlik-cg
sorumluluğunda ve şenlikle alakalı şeyler etkinlik-cg listesinde
konuşulmakta.

saygılar