[Linux-sohbet] Sevimli penguenlerle tanıştım sonunda...

From: Timuçin Kızılay (tim@ideefixe.com)
Date: Mon 21 Mar 2005 - 21:53:03 EET

Yaklaşık 6-7 yıldır görmediğim dostlarım Doruk ve Didem'in istanbula
geldiğini öğrendim, pazar günü telefon ettim, beşiktaştayız dediler, kaltım
gittim. Bir de ne göreyim, LKD'nin şenlikleri ile ilgili bir toplantı varmış
meğer, bir sürü penguen de oradaydı. ilk başta tanımadığım bir sürü insan
arasında çekingenlik hissettim ama bu linux camiası sahiden de penguen
sevimliliğindeymiş. Rastlantı eseri bir sürü penguenin arasına düşmüş
bulundum ama bu linux ortamına geçmek için beni daha çok motive etti. Hatta
Mayıs ayı sonunda ankarada yapılacak şenliğe de bir şekilde zaman ayarlayıp
katılmayı düşünmeye başladım. Sağolun, varolun. Umarım ben de microsoft
sistemlerinden emekliliğimi ilan edip doğru yolu bulmuş bir penguen
olabilirim....

sevgiler....

Timuçin Kızılay